19 Nisan 2012 Perşembe

okan bayülgen ' in hikayesi

Gönderen Pisun zaman: 00:24


Dün gece elimde kumanda tv tv gezerken okan'nın muhabbet kralına kaptırdım kendimi.. aslında genelde izlerim okan'ı seviyorum da dün gece nedense öyle bir süpriz oldu bana garip bir tesadüftü.. konu da tesadüf, şans, kader, kısmetttt kısmetti.. gerçekten de benim  önemsediğim konular; tesadüf, şans..
hatta öyle sıklıkla kafa patlatıyorum ki bu konuda harbiden kafam patlıyor..
tesadüf.. istemsiz zamanlama diye tanımlıyorum ben bunu.. sözlük tanımını bilmiyorum gerçekten merakta etmiyorum.. ama nasıl şekil veriyor seçeneklerimize, irademize.. tesadüf.. bir çok insan tesadüf diye bir şeyin olmadığını yani bunun kader olduğunu ima eder.. bizde güler geçeriz çoğunlukla.. düşünmeyiz.. tesadüf değilde hep sonuçları çeker dikkatimizi.. çünkü genelde tesadüfi olaylar kocaman sonuçlara yol açar.. oysaki bizler tesadüfü düşünmeye başlasak merak etsek bu istemsiz zamanlamayı belkide çözmek için baya bir yol alırız.. öyle ya teknolojik ilerlemeye bakarsak eğer merak ettiğimiz konularda ne kadar üretken olduğumuzu görürüz.. tesadüf.. ben fizikçi yada matematikçi değilim o nedenle burada yazdıklarım sadece  düşünüp vardığım sonuçlar olacaktır hepsi bu.. tesadüf.. sandığımız kadar istemsiz zamanlama değil bence; korkularımız, isteklerimiz öylesine gerçek öylesine içten oluyor ki bazen, kalbimizi kaplayan bu duygular bir anlık bir yükselişle büyük bir enerji topu halinde yayılıyor evrene.. evren kalpten büyük enerjiyi doğal bulup bizlere o enerjilerle yüzleşme fırsatı veriyor.. bu fırsatı biz tesadüf diye tanımlıyoruz halbuki bu; sıradan doğal bir süreç.. buna gizem katmaya gerek yok. 
tesadüf.. bizim istediğimiz yada korktuğumuz sonuçlar için doğanın bize bir armağanı.. ama bu armağanı biz ima etmiştik daha önce heh işte o da bizi buldu sonunda.. şans.. hım bak bence bu daha sihirli bir kelime.. şans.. gerçekten şans diye bir şey var mı ? iyi şans kötü şans.. şans eseri kurtulmak ölümden.. paralar kazanmak piyangodan.. hemen herkes de farklı oluyor şans.. kiminde eğitim, kiminde evlat, kiminde ölümden dönmek, kimi için ölmek, para, bir sürü v.s 
şans için tesadüften daha baskın bir enerji gerek kalbe.. bence tabii.. istemek lazım, tırnaklarınla kazımak istediğini.. kocaman enerjilerle beslemek büyütmek ve salıvermek lazım gökyüzüne.. uçan balon gibi al eline salıver gitsin gökyüzüne rengarenk.. 

1 yorum:

Serkan dedi ki...

elinize sağlık...

 

Ben v.s